Voňavé, mäkké a úplne bezpečné kocky Clementoni

Voňavé, mäkké a úplne bezpečné kocky Clementoni>
V dnešnej recenzii vám predstavíme hneď dve hračky od Clementoni. Prečo si ich obľúbite? Hlavným dôvodom pravdepodobne budú mäkké a voňavé kocky, ktoré sú pre vaše dieťatko absolútne bezpečné.

14773.1-8005125147731

Zvieratká a farebné kocky (TU)

Konečne sa už Adelka nachádza vo veku, kedy sa začína zaujímať o kocky a tým pádom som jej mohla objednať na testovanie túto hračku. Prišiel nám balíček, ktorý obsahoval dve dvojkocky (jedna je modrá a druhá je zelená) a menšie kocky - dve žlté, dve červené (na fotkách je vidieť len jednu červenú - druhá sa nám niekam zatúlala), dve zelené a dve modré. Spolu s nimi boli ešte v krabici štyri zvieratká. Tieto zvieratká sa dajú bez problémov postaviť na ostatné kocky. rsz_dsc_4604 (1) Kocky sú veľké zhruba 5x5cm, dvojkocky sú dlhé približne 10x5cm. Myslím si, že veľkosť je tak akurát a kocky dobre udržia v ruke aj malé deti. Sú vyrobené z mäkkej netoxickej hmoty, preto sú vhodné aj pre menšie deti, ktoré kocky veľmi často olizujú. Navyše sú trochu voňavé. Výhodou kociek je, že sú ľahko umývateľné a vďaka gumovému materiálu si ich môže brať Adélka aj do vane, kde si tiež s nimi užijeme veľkú zábavu a zároveň kocky vyčistíme. Ďalšie plus týchto kociek vidím v tom, že ak ich Adélka hodí či už z jedálenskej stoličky alebo len tak, nerozbijú sa a nerobia veľký hluk pri dopade na zem.

14754-8005125147540

Domček + 15 kociek (TU)

Musím povedať, že sa Kubík ešte so žiadnou inou hračkou takto dlho nehral a vyberáme ju každý deň. A keď je spokojný ročný syn, je spokojná aj mamička. Domček Clementoni má krásne farby, otváracie dvere, odnímateľnú strechu, časť strechy sa dá aj odklopiť. Kocky sú s príjemne mäkkého materiálu, sada obsahuje trinásť singel kociek a dve dvojité. Strecha môže slúžiť ako základňa pre komín, inak môžete stavať kdekoľvek, kocka drží aj prisatá na tvári, čo zistil otecko :) Kocky sú mäkké, pritom pevné, v zápale hry sa dajú aj žužlať a hrýzť a kocky držia bez ujmy. Voňajú príjemne. Umývať ich môžete v umývačke. Som maximálne spokojná a rada, že som na túto hračku narazila. Odporúčam všetkým rodičom, super investície a zábava. https://www.youtube.com/watch?v=HtRWAMEC1RU

Celú ponuku kociek Clementoni CLEMMY si môžete prezrieť TU.

clementoni clemmy1. 20 farebných kociek v kýbliku - KLIK

2. 24 kociek v plastovom vreci - KLIK