Nezaradené

Kočíky a autosedačky – všetko máme skladom

Nový rok so sebou tradične prináša mnoho zmien. Aj my sme si dali veľa predsavzatí. Jedno z nich sa týka sortimentu autosedačiek a kočíkov. A tak sme poctivo pridávali a naskladňovali a teraz vám s radosťou môžeme povedať, že už máme na sklade tisíce kusov. A nemôžu chýbať ani uvádzacie ceny – samozrejme!

Možno vás však napadá pár otázok – kupovať tento sortiment cez internet totiž nemusí byť také jednoduché. A preto je tu tento článok. Na základné otázok sa vám pokúsime odpovedať.

Ako sa vám podarilo rozšíriť sortiment?

Uvedomovali sme si nedostatok, ktorým bola dlhá čakacia doba na kočíky a autosedačky. Na trhu nájdete nepreberné množstvo druhov s rôznymi parametrami a funkciami, od rôznych značiek a v rozdielnych cenových hladinách. Doteraz nás však limitovali priestory skladu. A to bol hlavný dôvod, prečo sme mohli mať na sklade len obmedzené množstvo.

Teraz ale máme špeciálny priestor pre veľkoobjemové položky, v ktorom môžeme kočiare aj autosedačky skladovať vo veľkom.

Bude váš sortiment ešte širší?

Áno, presne tak. Vďaka novému skladu sme schopní zaradiť do ponuky omnoho viac kočíkov aj autosedačiek. Pri výbere sme sa riadili obľúbenosťou.

Od nového roku pribudli do ponuky aj autosedačky značky Chicco, pretože vieme, že je o ne medzi mamičkami veľký záujem. Do ponuky už sme pridali minimálne 20 nových typov a ďalšie budeme postupne naskladňovať.

Ako sa to všetko zmestí do skladu?

Sklad je špecializovaný a budeme v ňom skladovať len autosedačky a kočíky. Výhodou nepochybne je, že všetko môžeme odoslať vo veľmi krátkom čase. Na našich stránkach si teda prehliadnete výrobok, objednáte a do 48 hodín ho máte doma. A ak stihnete objednať do 14 hodiny popoludní, môžete sa na tovar tešiť už druhý deň!

Asi ani nemusíme zmieňovať dopravu zdarma nad 39 eur, ktorá sa pravdepodobne všetkých záujemcov o kočík či autosedačku bude týkať.

Čo keď s výrobkom nebudem spokojný/á?

Samozrejme, že sa môže stať, že budete chcieť tovar vrátiť alebo vymeniť za iný. Snažíme sa tomu predchádzať. Dávame si záležať na detailnom popise výrobku. Okrem toho pre vás pripravujeme aj video – recenziu jednotlivých kočíkov, ktoré vám budeme postupne predstavovať na našom Youtube kanáli (staňte sa odberateľmi, nech vám nič zaujímavé neunikne – TU).

Recenzia kočíku Monza Musca

https://youtu.be/mZDqoFJaidw

Prirodzene ale môže nastať situácia, že výrobok zákazníkovi z rôznych dôvodov nevyhovuje. Aj preto sa snažíme našim zákazníkom čo najviac uľahčiť proces vrátenia tovaru či reklamácie. Rovnako ako pri samotnom online nákupe, ani pri reklamácii nemusíte vytiahnuť päty z domu. Všetko vybavíme za vás. Dohodneme sa na termíne, kedy si tovar vyzdvihne kuriér u vás doma, potom ho privezie späť k nám do Feeda a vrátené peniaze vám pošleme na účet.

V kočíkoch sa nevyznám. Viete poradiť?

Tým, že fungujeme online, je komunikácia s našimi zákazníkmi iná, než v kamenných obchodoch. Ako už sme povedali, rozhodujúce sú dostatočné informácie na našom webe. Zároveň môžete množstvo praktických informácií načerpať aj na našom blogu, kde vám pravidelne radíme, čo a ako nakupovať a prinášame recenzie od blogeriek a amabasádoriek, ktoré naše výrobky testujú.

Mohlo by sa vám páčiť:

Recenzia kočíka Monza Musca >>

Skúsenosť mamičky – Ako vybrať vhodný kočík pre batoľa >>

Výber prvého kočíka – ako to vidí mamička?

Kociare-a-autosedacky

Previous ArticleDeti-a-technikaNext Article

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *