Ako dvaja bráškovia testovali Lego Duplo - recenzia mamičky

Ako dvaja bráškovia testovali Lego Duplo - recenzia mamičky>
Balíček prišiel domov, keď som bola v nemocnici. Poprosila som manžela, aby ho deťom zatiaľ nedával. Chcela som im ho dať sama, až ma pustia domov. Nemohla som sa predsa ochudobniť o tú iskru v ich očiach a o tú neopísateľnú detskú radosť z novej hračky. A nemýlila som sa. S duplo totiž nešliapnete vedľa. Náš Miško je momentálne v období, kedy všetko demoluje. A tak ho najviac bavilo dobývať sa do zatvorenej krabice. Tie dve malé šibalské očká svietili ako hviezdičky na oblohe. Samozrejme mal obrovskú radosť aj náš starší syn, Tomáško. Ten má dve obľúbené hračky. Drevené vláčikodráhy a Lego Duplo. A keď uvidel toto Lego Duplo Ťahacie hračky pre batoľatá, už ho nikdy nepustil. Doma už máme Vláčik s číslami a Smetiarske auto. Hneď ich priniesol a začal skúmať, či do seba kocky zapadajú. Keby ste videli to nadšenie, keď zistil, že áno! Miška prvých 30 minút zaujímala hlavne krabica. Ako to vyzeralo? https://www.youtube.com/watch?v=8-qYS1UuQu0 Potom sa však vrhol k Tomáškovi a jeho staviteľskému dielu. Musím ale povedať, že boli aj chvíle, kedy sa spolu hrali obaja (až som bola prekvapená). Veľkou výhodou Dupla je, že sú kocky väčšie, než klasické Lego. Je menšia pravdepodobnosť, že na nejakú šliapnete (viete predsa, ako to bolí!).

Lego Duplo Ťahacie hračky pre batoľatá

Skoro by som vám zabudla povedať, čo obsahovalo konkrétne toto Duplo - Ťahacie hračky pre batoľatá. Vnútri krásnej pestrofarebnej krabice sa nachádza 14 kociek a jeden ťahací vozíček. Všetky časti Lega sú vyrobené z odolného plastu. Ako to viem? Náš Miško má 11 kg a sadol si na neho, keď ho chcel uchrániť pred bračekom. Kocky majú rôzne farby. Keď ich poskladáte podľa obrázkov na krabici, vyzerá hračka ako dve žirafy. Detská fantázia však nepozná hranice, takže raz to bolo zvieratko, druhýkrát hrad a inokedy zase raketa, ktorá letí do vesmíru. Toto Lego Duplo je veľmi vhodným darčekom nielen pre chlapcov, ale aj pre dievčatá. Hoci je na balení uvedený odporúčaný vek 1,5 - 3 roky, zahrá sa s ním každá veková skupina. Náš dedo je toho dôkazom :-) U nás v rodine považujeme Lego za nesmrteľnú a veľmi vďačnú hračku. Páči sa vám? Zakúpiť ho môžete TU.